Svar till frågestunden del 2

6. Vart brukar du handla kläder?

Svar:
Som sagt brukar jag köpa kläder på Zara mest, men på många andra ställen också. Jag älskar boomerangs kläder, men det är lite dyrt för att handla där hela tiden.

7. Vilka bloggar läser du?

Svar:
Jag läser många bloggar, mest för att få insperation. febb.se, kenzas, kissies är någr jag läser rätt ofta. Mina vänners bloggar läser jag typ varje dag! ;)

8. Hur länge har du bloggat?

Svar:
Jag har faktiskt inte en aning. Jag började blogga för flera år sedan, väldigt oseriöst, med sen slutade jag ett tag. Och började igen, och slutade. Men denna blogg startade jag typ för ett år sedan? Haha, har ingen aning.

9. Hur kommer det sig att du började blogga?

Svar:
Jag tycker att det är kul. Så enkelt är det. Det är klart att det blir roligare när man får fler läsare, men jag bloggar inte så seriöst och är bara 13 år, så jag är nöjd med mina ca 40-50 läsare. Jag tycker det är skönt att få skriva av mig, och säga vad jag tycker. Inget annat. Jag tycker det är extra roligt att skriva om mode och shopping! :)

10. Är du en salami eller en korv?


Svar:
Lite både och, tror jag.

11. Hur nedrans cool är jag?


Svar:
Jo du Liine, du är skitkul.

12. Hur mycket bajsar du per vecka? :D


Svar:
Inte lika mycket som dig Liine!

13. När kommer sopbilen hem till dig?


Svar:
Har du kul, Liine? :D

Måste hoppa in i duschen nu! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0