Svar till frågestunden!

1. Vad ska du ha för vinterjacka o vinterskor i vinter? ;)

Svar: Jag har nyligen köpt en svart, kort dunjacka från Tommy Hilfiger som jag kommer använda i vinter. Skor kommer att variera mer, men just nu har jag ett par  svart mockastövlar från Vagabond! Dom är supervarma och supersköna ;)



 

2. vilken skola går du i?

Svar: Jag går i Myrsjöskolan som ligger i orminge.

3. Är du kär i någon? I sånna fall vem?

Svar: Nej, tyvärr inte just nu. Finns ingen som intresserar mig på det sättet i min skola, och jag träffar mest killar där.

4. Favoritaffär?

Svar: Jag älskar Boomerang, derar kläder är verkligen superfina. Men jag shoppar mest på Zara, tror jag.

5. Hur länge har du spelat fotboll? Vilket lag spelar du i?

Svar: Jag har spelat fotboll i ca 6 år, tror jag. Jag har alltid spelat i Boo FF, men i olika lag i själva föreningen. Jag började i breddlaget, och kom sen med i första laget, som man gjorde uttagningar till. Där har jag spelat sen 3-4 år tillbaka.

Resten kommer sen, måste springa till träningen nu! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0