This is it!

Hejsan bloggen! Hur mår ni idag?
Nu håller jag, Marrä och Lisa på att städa för fullt. Igår hade vi ju fest här hemma, och det blev lyckat. Det roligaste under kvällen var nog när jag och Marrä lurade Sara och Vevve att det bara skulle vara vi tjejer och att vi skulle klä ut oss till Dracula och varulv. Men i själva verket skulle alla möjliga personer komma och ingen skulle klä ut sig. Så när Sara och Vevve kom med svarta lång klänningar som gick ner till fötterna och var sminkade kritvita  och blodiga dog jag och Marrä av skratt. Haha, tur att våra kompisar kan ta ett skämt.
Ikväll ska vi gå på This is it, äntligen! Jag är fett spänd, nästan lite nervös, hahah. Den börjar vis sju på Rigoletto. Får se om det kanske blir middag innan också.
Jag idag, stickad tröja från Gina Tricot och svarta jeans!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Asså de va faktiskt inte så kul :(

2009-11-01 @ 22:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0