Torsdag

Hello!
Idag har varit en rätt hektisk dag, kan man säga. Vi började dagen med ett rejält matteprov, inte kul alls, men det gick faktiskt bra. Juste, vi hade läsning innan det också, men jag kom typ 20 min försent till den lektionen, så jag minns inte så mycket av den, hehe.
Matteprovet var uppdelat i två delar, första delen var innan lunch, och när man var färdig med den fick man gå. Det var inte superduper svårt, så när vi gick på lunch hade vi typ 1 timme och 40 min lunch. Så jag, Amanda och Sara tog väl vara på den tiden och åkte till pizzerian och käkade! Det var supergott, där har dom ju glutenfria pizzor också.

Efter sista delan av matteprovet hade vi en halv lektion engelska, sen skulle vi iväg till Folkets Hus för att dansa showdance med hela klassen. Det var jättekul, men roligast var inte att dansa utan att titta på alla i min klass när dom dansade, hahah. Då var våran skoldag slut, och jag & Amanda åkte till forum en sväng. Vi var där typ en timme, och jag lyckades köpa nästan alla julklappar till mina kompisar! Haha, måste vara nytt rekord eller nåt. Sen skulle jag ju jobba vid 16.30 som vanligt, och det gjorde jag. Och nu är jag hemma. Min dag har gått superfort, hur har eran dag varit? Nu blir det middag, och sen tomteverkstad här hemma. Jag ska nämligen slå in alla julklappar jag köpte idag! Lovley ;)

Ps. Idag blev jag alldeles lycklig när jag kom i i forum. Det var julpyntat överallt! Hur mysigt och vackert som helst :) ♥


Fint va? Forum idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0