Utelåst...igen

Japp, nu sitter jag utanför min dörr och fryse häcken av mig. Helt seriöst, min röv är iskall. Den här gången är det faktiskt inte mitt fel, som det var i tisdags, hehe. Utan nu är det min bror som har slarvat, det blir inte kul för honom när han kommer hem.

Idag åkte jag till forum med emelie efter skolan, eller innan det åkte vi hem till emelie för att hämta hennes pengar. Påvägen hem till henne lurade Emelie och Elina mig att Elina hade massor med kattungar hemma, som jag skulle få se om jag ville. Jag blev överlycklig, det är ju liksom det sötaste som finns. Men jag tyckte att det var lite konstigt att emelie skrattade hela tiden, och att hon sa att en av kattungarna hette typ Rolf? Haha, ja dom fick sig ett gott skratt iallafall, men jag säger bara Hämd.


Right now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0