DAGENS SHOPPING


Lång, beige/grå kofta från BikBok, 299 kr (klicka på bilderna!)


Svarta leggings med silverfärgade dragkjedjor, jag vet att det ser ut som guldfärgade på bilden, men det är det inte. Dom gick sönder när jag satte på mig dom, sömmen under jylfen bara sprack, så jag ska lämna tillbaka dom. Fett synd, dom var skitsnygga!

Grå oversize t-shirt med paljetter, från H&M, 129 kr! Jag älskar den här, perfekt till tights och ett långt halsband.

Blev ingen jacka, men lite annat då som ni ser. Jag blev lite besviken på leggingsen, som gick sönder... Men jag borde ha anat det, det var flera i butiken som redan var trasiga. Det måste vara nåt syfel typ :(

Jag ska kolla klart på Idol nu med en kopp te. Ni får ha det så bra, vi ser fram emot helgen, eller hur? ;)
Puss & Kram♥

Kommentarer
Postat av: L

Tjusigt värre ;) <3

2009-10-01 @ 21:54:17
URL: http://wust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0