Dålig uppdatering...

Nu är jag hemma och sitter och kollar på Vänner med en kopp chai te. Inte chailatte, utan chai-te. Jag har aldrig druckit det förut, det är ganska gott! Haha, ja då vet ni det :)

Efter skolan åkte jag hem till Sara. Vi tog det bara lungt och tittade på Gossip Girl. Båda vi är förkylda, så vi skulle inte träna idag. Jag hoppas verkligen jag är bättre imorgon, annars kommer jag inte kunna träna på fredag heller, och då kanske jag missar finalen på lördag! Fan vad hemskt. Nej, nu ska jag inte tänka så, jag kommer vara mycket bättre imorgon! Hoppas jag...

Annars då, imorgon åker jag och tjejerna in till stan och kollar lite, vi ska bland annat till buttericks och titta på lite grejor till Halloween! Tevlans, ni för höra med om det imorgon! ;)

Pussar♥




Sara försökte lära mig att spela gitarr idag, men det gick väl sådär. Några akord kommer jag faktiskt ihåg från gitarr lektionerna i ettan med Gun, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0