Dålig uppdatering...

jag vet, idag har min update sugit. Men jag har haft rätt fullt upp. Efter skolan skyndade jag mig hem och käkade och packade träningsväskan. Efter typ en kvart kom pappa och hämtade mig, för vi skulle ha utvecklingssamtal i skolan. Det gick bra, vi får inga omdömen än, det har ju inte gått så långt in på terminen, så det var tur, hehe. Sen åkte jag direkt ner till Boovallen för att ha fys, uew på det. Det gick väl bra, som vanligt. För utom att Rangdal knäade mig på min böld på benet! Jag fick en spark på smalbenet förra veckan, och det svullnade upp som ett jäkla ägg. Och nu är det blått och ömmar som f*n, så det rangdal gjorde på fysen idag kommer hon få ångra, moahaha.

Haha, idag träffade jag Marius i skolan, och han frågade mig lite om gårdagen, hehe.

Marius: Haha, jag såg dig döma igår!
Jag: Aahaa, :)
Marius: Var det du som sköt den där killen i huvudet? Hahahah!
Jag: ehh, hahah ehm aa...

Han såg alltså mig igår när jag sköt gubben i huvudet, för att rensa bort bollen. Pinsamt.


Nu: Duschen. puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0