Final imorgon

Nu är jag så jäkla taggad. Final, det är allt jag tänker. Final, final, final. Jag blir bara mer och mer taggad för varje minut som går. Fan, vad vi ska vinna imorgon! Jag spelar final, i Sanktan, om vi vinner den matchen är vi i SM, som spelas i Karlstad nästa år. Och jag vet att vi kommer komma dit, om vi bara ger allt imorgon.

Jag har nu ätit middag, jag har ätit två portioner, allt för att ladda inför imorgon! ;) Jag är helt slut, men det får man väll vara när det är fredagkväll? Dessutom går jag på högvarv, är så jäkla spänd inför imorgon, haha, ja ni märker ju att det är allt jag tänker på just nu. Nu ska jag titta på Idol, det är MJ tema, det kommer lungt vara bästa Idol temat någonsin.

Förresten, nu är det bokat & fixat! Jag, Marrä och Lisa ska gå på filmen This is it lördagen den veckan den har premiär! Den visas bara i två veckor, så jag är glad att vi har bokat biljätter. Jag ser verkligen fram emot det, kommer böla ner mig.

Jag hoppas att ni har en bra fredagskväll, vi hörs imorgon såklart! ;)
Pussar♥


Hela laget på Gammla/nya Ullevi innan finalen i Gothia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0