Hemma igen...

Nu har jag precis kommit hem från stan. Jag och Marrä åkte in till Sergel och köpte biobiljetter till filmen Äntligen Midsommar, den var rätt bra, lite svensk film-tråkig, haha. Men innan bion gick vi runt och kollade lite, jag skulle köpa skinnjackan från Zara, men den fanns bara i large, så det gick inte. Jag letade också efter ett sånt här volym plver för håret, men hittade inte det heller...

Haha, idag hände pinsmmaste saken på länge asså. Som ni et så dömer jag ju fotbollsmatcher ibland, och det gjorde jag även idag. Jag dömer små sötnosar som spelar på 5-manna plan, och på en stor plan får det plats fyra 5-manna planer, dom är liksom som i par, två stycken på varje planhalva. Och då är det ju inget stängsel eller nåt mellan 5-manna planerna, och då händer det ibland att bollar kan rulla in på planen från andra planer. Och det hände ca 100 gånger idag när jag dömde, och det var lite, smått irriterande. Efter ett tag rullade det in en boll, och den kom precis vid mig på planen, så jag tänkte att jag skulle rensa bort den, tillbaka till den andra planen. Men det gick inte riktigt som jag hade tänkt mig, eftersom jag är van vid bollar i storlekarna 4 & 5, och den här bollen var en superlätt 3a, så blev det ett rätt hårt skott. Mitt skott kom precis i huvudet på en man som stod och kollade på matchen! Det var så jäkla pinsamt! Jag kände hans blickar bränna i nacken resten av matchen...hahah :D

Nu ska jag plugga lite, cya ♥


Jag när jag dömde, haha vevve smyg fotar. Hur ser mitt ben ut? Haha, creepy... ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0