Hemsk träning

Idag efter träningen sa våran tränare Linus att vi skulle gå upp till omklädningsrummen. Det brukar vi ine göra, så vi blev lite förvånade. När alla satt samlade inne i omklädningsrummet sa Linus att dom kommande veckorna kommer han att göra sina sista träningar med vårt lag. När han sa det blev det helt tyst i mitt huvud. Marrä satt bredvid mig och började plötsligt storgråta. Och jag fattade inget! Vad är det som händer? Sen fattade jag. Jag fattade att vi inte skulle få spela gothia final igen med Linus som tränare. Vi skulle inte få ladda upp till slutspelet genom att lyssna på Inte Gay, och käka pizza kvällen innan gothiafinalen, vi kommer inte få göra det igen med Linus. Jag mår så himla dåligt, jag vet inte vad jag ska säga. Jag vet inte hur det kommer bli med fotbollen för min del, jag har inte planerat det så här. Men nåt som jag vet är att Linus var så jäkla älskad av alla i laget. Han har lyft oss som lag, och som personer. Som sara sa idag, vår nästa tränare har mycket att leva upp till. ♥

Haha, nu låter det ju som Linus har dött eller nåt, men det känns fan lika hemskt.

Det blev ingen fest för min del, kände verkligen inte för det heller. Nu ska jag vira in mig i en filt och slänga mig i soffan. Jag orkar inte lyfta ett finger, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0