Inget internet på två veckor...

Jag har panik. Vårat internet hemma funkar inte, och det kommer inte göra det på två veckor! Fattar ni? Två hela veckor! Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag får åka och köpa ett trådlöst modem från tre eller nåt, för annars kommer jag inte klara mig.

Nu är jag hos Marrä i alla fall. Vi vet inte riktigt vad vi ska göra, hon vill absolut inte bara vara hemma. Och det skulle jag kunna tänka mig, för jag har en cancer knöl i bakhuvudet som gör jätteont, haha. Det är en sträng som kanske är 3-4 cm i mitt bakhuvud som sticker till då och då. Jag börjar bli lite orolig :s

Nu känner jag att jag bara har negativa saker  att skriva om, så vi hörs lite senare! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0