Jag har äntligen hittat en skinnjacka!

Nu har jag precis kommit hem från Forum, jag åkte dit och mötte Marrä, Sozo, Karin och Veronica. Jag hittade äntligen en snygg skinnjacka, och i min storlek! Dra mig baklänges, haha. Jag köpte jackan i Small, men jag kanske ska ha Medium. Jag vill ju inte växa ur den till våren liksom. Aja, får se hur det blir.
Imorgon har jag en springtävling i skolan, Myrsjöloppet. Det är det ända på hela dagen, så jag slutar kl 11, nice. Jag undrar bara hur det kommer gå att springa för mig. Jag röntgade mitt ben idag. Vi åkte först till våran husläkare, men hon skickade oss vidare till röntgen. Jag fattade inte hur hon tänkte riktigt, för man kan väl bara se om nåt är brutet på röntgen? Och jag har ju inte brytit benet, jag kan ju för fasen gå, och springa lite lätt. Om benet skulle vara bruten skulle jag ju inte kunna stödja på det, eller?

Jag köpte även detta:

Svart baströja, H&M

Stor, vit halsduk från Gina Tricot!

Bilderna på jackan blev skitdåliga, så ni får nya imorgon ist! Nu ska jag se tv4s nya serie, Mammas Pojkar, får se hur den är.

Ha en bra kväll, så hörs vi imorgon! :)♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan man inte få en bild på skinnjackan och vart du köpte den? :)

2009-10-09 @ 12:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0