J*kla skit väder...

Nu har jag äntligen kommit hem, efter att ha stått på Boovallen i spöregn sen 12 idag. Det är typ storm ute nu! Gud, en sån här jag vill jag bara ligga i soffan inrullad i mitt termotäcke och kolla på film. Eller möjligen gå på bio, men verkligen inte döma fotbollsmatcher... Men det är bara att suck it up, för jag kommer att tycka det är värt det när jag shoppar loss i New York.
Jag har en timmes rast nu, sen ska jag ner till Boovallen igen. Fyra matcher kvar, har jag, sen är det över! Åh, jag är så trött.

Imorgon är det ju söndag, och det betyder Marrä & Klara dagen, wiioo. Vi ska nog åka in till stan och gå på bio eller fika, mysigt värre. Vi hörs ikväll, när jag har jobbat klart. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :) <3

2009-10-04 @ 01:06:54
URL: http://nadineelinalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0