LÖRDAG!

Godmorgon!
Nu har jag och tjejorna precis käkat frulle. Igår var vi som sagt hemma hos Lisa och chillade med godis och cola, mumma. Vi kollade på Idol en sväng, sen på Jackass. Jag hatar när dom gör äckliga bajsstunts och typ alla spyr, så jävla nasty. Ända anledningen till att jag ens kollar på Jackass är Bam Margera. Han är så snygg, haha.
Idag ska jag bara ta det lungt, jag vaknade med en så jäkla tjock hals, inte bra med tanke på att det är semifinal imorgon! Jag har ont och svårt att svälja, jag kände av det redan igår... Vad ska jag göra? Kan inte bli sjuk nu ju. Buhu, får bara ligga i soffan hela dagen och vila. Kuul.
idag har jag på min min nya tröja från H&M, jeans och skinnjacka.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0