Måndag!

Godmorgon!
Nu har jag precis kommit hem igen. Mamma hämtade mig vid 8 hos Sara, för jag skulle till läkaren för att ta blodprover. Jag hatar att göra det, jag tycker det gör skitont. Men hon som stack nålen i mig idag hade 30 års erfarenheter, sa hon, så det gjorde inte så himla ont idag.
Igår var jag som sagt hos Sara. Vi hade jätte kul, vi spelade Guitar Hero och badade i hennes jacuzzi, skitmysigt. Lite synd bara att jag var tvungen att gå upp så tidigt idag, för det brukar alltid vara så goda frukostar hos Sara, haha.

Snart ska jag och mami åka och äta lunch nånstans, det blir nog thaimat om jag känner oss rätt. Då ska jag passa på att leta efter en Mascara, jag hann inte med det igår. Nu ska jag lägga mig i soffan med några kanelbullar som jag bakade igår och bara chilla. Gud vad jag älskar höstlov ♥


Haha, jag vet att jag ser flintis ut, men jag har bara uppsatt hår :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0