VI ÄR I FINAL!

Yes, vi vann mot Sollentuna på straffar! Det var sjukt spännande. Vi låg på som fan nästan hela matchen, men vi fick inte in bollen. Aja, skönt att vi vann iallafall. Då blir det Bajen i finalen nästa helg, vi tar den också! ;)

Min förkylning är inte så mycket bättre, ligger i soffan nu under filten och nyser ner datan, hehe. Jag har ont i huvudet och min näsa är helt igentäppt. Och vi har inge nässpray hemma! Vad f*n ska jag göra? Jag kan knappt andas. Om jag inte får nässpray nu, kommer det stå: "Flicka i nacka avled igår, pga av nästäppa, kvävning. Dom hade inge nässpray hemma".

Nu ska jag kolla på The City och chilla. Åh, när jag kollar på The City, som spelas in i New York, längtar jag sönder! N är det bara ca 13 veckor kvar tills jag åker till The big Apple. Bara 13 veckor, hehe...

Lite bilder från helgen kommer sen, promise ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0