Äntligen!

Nu har jag lyckats koppla upp mig on the internet igen! Jag har inte kunnat göra det på hela helgen, så jag har varit lite panikslagen, hehe.
Imorse gick jag upp tidigt, för jag skulle döma tre matcher på boovallen. Jag kände verkligen att jag inte ville. Jag ville bara ligga kvar i den varma sängen och sova hela dagen. Men det gjorde jag inte, jag var duktig ocg gick upp och tänkte att det var Chicago-pengar som jag tjänade in, och det blev faktiskt lite lättare.
sen ringde Marrä, och vi bestämde oss för att åka till Sickla. Jag skulle köpa en skinnjacka från Lindex, en superfin kort modell, men den fanns inte i min storlek. Jag köpte istället en fotbollstjocktröja, som jag verkligen kommer behöva nu. Det här var nog sista helgen med fint väder, i veckan ska det bli kallt... :(

Igårkväll åkte jag och mamma in till Söder och käkade på Ho's. Det var skitgott, men starkt. Vi avslutade kvällen med glass frön donken, haha.

Nu ska jag plugga och äta middag, så hörs vi senare! ;) ♥


Jag körde på mittbena idag, vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0