BAJS BOOVALLEN

Nu är jag hemma igen, efter en lång träning. Vi fick avbryta mitt i träningen och flytta till andra sidan planen, för det luktade förjäkligt där vi stod! Bajsbilen, som vi kallar det, stog parkerad precis bredvid planen, det luktade skit på hela boovallen. Jag har nog aldrig känt en sådan hemsk bajslukt, fick kvälvning på kvälvning. Helt sjukt.

Nu har jag precis duschat och känner mig fräsch. Ska nu äta middag, göra läxorna och bara chilla. Är trött, som vanligt, men som tur är har vi sovmorgon imorgon! Börjar vid 9 tror jag. Jag slänger nog in ett inlägg om lite smink tips senare, vad tycker ni om det? ;)

Nu är min pasta klar, vi hörs senare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0