BOOVALLEN & MOROTSKAKA

Nu sitter jag och äter min morotskaka som jag och Marrä bakade tidigare idag, den blev skitgod! Efter Marrä dorg, åkte jag ner till boovallen och träffade Sozo, Karin och Sara. Vi satt och kollade lite på matcherna och hade kul, haha. Efter som det är söndag, så kunda jag inte vara ute så länge... Imorgon är det skola igen, f*ck, men vi har sovmogon så det är helt okej. Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva om längre, jag har typ fått blogg torka eller nåt... :(


Haha, Marrä och jag idag. Vi hade skitroligt, vi videobloggade och visade dagens outfit! Min var inga byxor, rosa linne och pälsväst. Classy, Iknow.

Nu ska jag gå och ta mig en bit morotskaka. Haha, jag vet, en till! :D
Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0