Fysträning och viktbom i huvet...

Äntligen är måndagen för denna vecka över. Jag gillar inte måndagar, men bara för en anledning, fysträning. Det är jobbigt och tråkigt, och jag är inte en av dom starkaste, om man säger så. Så jag tycker det är riktigt jobbigt. Men det ska det ju vara, haha. Men idag, när det var dags för det sista momentet, tyngdlyftning, så bröt jag ihop. Jag var hur trött och irriterad som helst efter backlöpningen, då vi springer uppför en backe med en annan på ryggen. Jag och Sozo ska dela viktstång, och när hon har tagit upp den för att börja så tappar hon den, och jag får den rakt i huvudet. Asså jag bara skrattade, och grät, och började asgarva och blev helt matt tillslut. Och sozo blev helt förstörd också, hon ba: Omg! Förlåååååt, asså gud, förlåt! Nästan tårögd, haha. Men eftersom jag har så awsome vänner så blev min måndagskväll rolig tillslut, när jag och brudarna stog och försökte lära oss en dans som Amanda och Sozo kunde. Haha, såg sjukt ut.

Men nu är jag iallafall hemma igen, trött som alltid. Jag ska hoppa in i duschen och sen sitta vid datan en stund. Ska kolla in www.abercrombieandfitch.com, och kanske www.forever21.com och kolla på lite shopping till Chicago! Nu är det bara 36 dagar kvar... :D

Puss älsklingar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0