GOD MORGON!

Nu har jag precis vaknat. Är uppe riktigt tidigt idag, för att vara söndag, för jag ska döma en match som börjar kvart i tio idag...Not so nice, men det är nice när jag får pengarna sen! Haha.

Sedan ska jag spela match, så det blir mycket fotboll idag. Vi spelade också match igår, mot värtan och vann med 2-0. Och jag gjorde mål! Det gör jag inte ofta, kan jag säga, haha. Idag ska vi möta Huddinges 95or, jag hoppas det kommer gå bra. Jag tror vi kommer slå dom, men jag är inte såker. Aja, det återstår och se :)

Idag ska jag åka till forum med mamma, lämna tillbaka min vinterjacka som jag köpte för inte så länge sen, kolla på en annan och köpa en fotbollstjocktröja. Nu är det börjar bli kallt ute behöver jag en sån, och jag har ju tappat bort min andra, hehe. Jag ska ladda upp bilderna från igår också! ;)

Men nu ska jag käka frulle, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0