GODMORGON!

Nu har jag precis klivit ur sängen, det var knappt så jag klarade det. Min hals är tjock så det känns som jag knappt får nån luft, min näsa är helt täppt. Och så har jag ont i min rygg :s Det brukar jag aldrig ha? Gud vad skumt...

Nu sitter jag och kollar på MTV Music Video Awards. En stor del av galan tillgängnar dom MIchael Jackson, bla genom att Madonna håller tal och Janet Jackson, hans syster , är där och uppträder till låten Scream som Michael gjorde tillsammans med Janet. Det är så grymt! Och det bästa av allt, på hela galan, Man får se trailern för filmen om Michael Jackson! Filmen ska ha premiär den 28 oktober, runt hela världen, säger dom. Jag ska se den!


Inte världens bästa kvalite, men här är iallafall The tribute to Michael Jackson on MTV Video Music Awards 2009! Janet Jackson uppträder till låten Scream.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0