HEMMA IGEN

Nu sitter jag hemma och käkar lite grann. Haha, jag bloggar alltid om vad jag äter? Tjockt värre, hehe. Ikväll är det turkisk yogurt med honung och te som gäller. Jag är supertrött, även fast klockan bara är kvart över åtta. Vid slutet av veckan brukar jag vara trött, spelar ingen roll vad klockan är.
Jag ska kolla på Idol eller Wipeout, har inte bestämt mig än, ta fram kläder till imorgon och sitta vid datan en stund. Det är ungefär hur mina kvällsrutiner ser ut, haha. Sen sova...

Idag hade jag jättetrevligt med Emelie och Liine, vi var som sagt i Forum och Sickla. Jag köpte inget, men hittade massor med fint. Bland annat skorna från H&M som jag bloggade om för några dagar sen. Klackarna är så enormt höga! Och dom satt inte så snyggt på, tyvärr... Aja, får se hur det blir med dom. Du hittar inlägget om dom lite längre ner.

Cya♥


Jag just nu, hot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0