HEMMA!

Nu är jag hemma igen, efter att ha spelat match och varit på boovallen typ hela dagen. Jag hinner inte skirva så mycket, för snart får vi gäster och lisa kommer hit. Jag tog lite bilder idag, det var ju som sagt fotbollens dag idag på boovallen, så jag och massa vänner var där och käkade våfflor och spelade på choklad hjulet, hehe. Men jag hinner inte ladda upp dom nu, men jag lovar, dom kommer imorgon!
Så länge kan jag bjuda på lite smaskiga bilder som jag hittade på facebook, känsliga tittare varnas! Dom är hemska...


Emelie, Sosso och carro på en fest hos rangedalidish för några månader sen :)

Hahah, samma kväll!

Oj nu kmr gästerna, förtsätter sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0