IDOL VS WIPEOUT?

Ikväll har två av mina favoritpogram premiär eller vad man ska säga, och jag kan inte välja vad jag ska se! Så nu sitter jag och bloggar och pluggar istället, haha.

Idag hade vi som sagt Kickoff i nyckelviken, men jag kunde inte njuta av det så mycket, eftersom jag hade så jäkla ont i magen. Jag tror att det var gluten i maten vi fick i skolan igår, för sen lunchen igår har jag haft hemska magsmärtor. Men dom kan ju inte ha klantat sig så, asså mattanterna. Eller? :s

Efter kickoffen åkte jag hem, kollade på OC i typ två timmar, haha. Jag fick lite flashbacks då, tänkte tillbaka när jag gick i femman och jag, Lisa, och tre andra tjejer kollade på OC hela tiden! Vi var helt besatta, vi hade Oc-maraton på helgerna och kollade på hela säsonger.
Sedan var det dags för träning, som vanligt, och sen hem och äta. Och nu sitter jag här! Det är i stort sätt min dag. Imorgon är det onsdag, och min skoldag börjar med Hemkunskap. Jag tror vi skulle få baka Äppelkaka, tror jag! Score ;)

Btw, jag köpte ett nytt fondationpuder igår! Det blev ett från Maybelline, typ Pure Fondation Powder eller nåt. Det är bra, verkligen prisvärt. Jag köpte ne lite mörkare ton nu, när jag fortfarande är lite solbränd, med betonnig på lite, hehe.



Nu Måste jag plugga, vi hörs senare bloggen!
Puss och godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0