LÅÅNG DAG

Hejsan bloggen! HUr mår ni?
Jag mår rätt bra, lite sliten efter gårdagen. Vi hade som sagt invigningsfest, alla sjuor på myrsjöskolan. Det var jätteroligt, iallafall mot slutet, då alla började dansa ordentligt! Men klockan blev rätt mycket innan jag hann i säng, så jag är skittrött idag... Aja, det var värt det! :D

Idag skulle vi ha haft en av våra längsta dagar, men vi fick sluta en lektion titdigare. Underbart! Efter school åkte jag bara hem, käkade lite och nu sitter jag här, snart dags för träning. Lite bilder från igår kommer senare, jag har inte den mobilen här just nu, men fixar det ikväll.
Igår efter skolan åkte jag, Sosso, Sara och Jonna till forum en sväng. Vi åt på donken, såklart, och sosso letade nåt hon skulle ha på sig på festen. Jag köpte inget, behöver spara lite nu, känner jag. Ihelgen ska jag döma några matcher, och då får jag in lite stålar igen. Nice ;)

Nu måste jag skynda mig, vi hörs senare!
Puss ♥


Jag, Marrä och Carro, glädjetårar efter semifinalen i Gothia 09. Vi vann mot Bajen på straffar, och vi visste att vi skulle få spela finalen på Gamla nya ullevi, en av sveriges största arenor. Lyckligaste stunden i mitt liv.
Jag ligger ner längst till vänster, sen blonda marrä bredvid och Carro över oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0