Nu är det riktigt dåligt...

Asså jag skäms. Jag har inte bloggat på två dagar. Jag ber om ursäkt, jag har varit jätteslarvig! Gud, måste skärpa mig. Min laptop har inte funkat heller, så det har varit lite svårt. Men nu blire bättre snart, när jag får min älskade Macbook! :)

Igår kväll kom kusinerna hit och åt middag. Vi åt räkor och krabba, faktiskt gott. Sen åkte jag, Hanna och hennes kompis till bion. Vi var sugna att gå på bio, så vi bestämde oss för att se The ugly truth. Den var jätteroligt, precis en sån film vi hade tänkt oss¨, så det var perfa. När jag kom hem var jag helt slut, och gick och la mig.
Imorse spelade jag fotboll, match mot Aspudden. Det är ett jag som vi vanligtvis slår, absolut, men imorse så var inte allt som det skulle med oss tjejer. Vi spelade bra, men vi var för avslappnade. Det blev 1-1, så jag är verkligen inte nöjd. Men nu släpper jag den matchen, för imorgon har jag späckat shema! Kl 11.00 har jag samling på skytteholms IP, match mot AIK! Efter matchen ska jag, sosso, Sara och emelie till grönan, årets sista åk på insane! :D Ska bli superkul, jag älskar att åka karuseller.

Nu ska jag äta lite mer godis, medans jag väntar på Sara! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0