SLUTADE TIDIGT!

Vi fick skippa både spanskan och SO lektionen idag, så himla skönt! Fast emelie, Liine och Amanda fick ha sin franska som vanligt, och bara skita i SOn, haha suckers. Ni vet att jag bara retas :)
Nu sitter jag och Sozo hemma hos mig och chillar med morotskaka. Vi ska plugga om en stund, men fram tills dess ska vi bara ta det lungt. Haha, jag och Sozo gick och garvade hela vägen hem åt att jag sa att rumpegnugg var toapapper på norska! Och nu började vi garva för att sozo sa något korkat.

Jag: Men asså vi ska nog inte äta så mkt morotskaka, vi har ju träning sen.
Sozo: Men det är ju morötter i, så det är ju typ nyttigt! :D

Vi hörs sen, puss!

Slänger upp en skön bild på Sozo, och en när jag käkar morotskaka, enjoy.


Haha (klicka på bilderna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0