TONIGHT IT'S SVENSKA HOLLYWOOD FRUAR NIGHT!

Jäääs, snart är det dags för mitt favorit pogram, Svenska hollywood fruar! Jag älskar det bara mer och mer. Jag ska göra mig en kopp te, och duscha, sen slänga mig i soffan. Najs. Jag kollar runt efter en jacka på internet, och hittade en rätt fin på H&Ms hemsida. En kort, svart, mc-modell i skinnimitation med lite dragkjedjor här och var. Vad tycker ni?


499 kr! (bild från hm.se)

Nu kollar jag på Idol, och en kille sjunger Michael Jackson's Man in the mirror. Jag blir gråtfärdig, den är så otroligt vacker. Men ingen sjunger den som dig, älskling. Du sjöng den för första gången, och nu sjunger hela världen den sången. Men ingen lyckas som dig. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0