Hos kusinerna


Hola bitches,
just nu är jag hos mina kusiner och har det mys. Jag har legat och gosat med Ceasar (deras chihuahuavalp) i en timme typ, haha. Igår blev det kass update, men jag kan dra gårdagen lite kort. Efter skolan åkte jag ocj jabbade, och sedan träffade jag Lisa och Marrä. Vi var i stan och fikade på nån sushibar och snackade massor. Efter det åkte jag snabbt hem för att fixa mig lite snabbt för att åka till Marrä. Där hade vi det skitkul och taggade till grym musik. Och tillslut så åkte vi hem till Gus där det var typ fest eller nåt liknande. Rolig och galen kväll iallafall!
Idag har jag bara tagit det lungt, har varit hur trött som helst hela dagen. Nu är det Die Hard 2.0 som gäller! Ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0