HUnter

Ojoj, det blev visst inte så bra bloggning idag. I äm tutaly sori, pepol. Det ska icke upprepas! Nej men seriöst nu. Vad har ni för er? Jag sitter i mina stinky träningskläder och beställer mina efterlängtade Hunterstövlar on the internet! Yesbox, Hunter Orginal Wellington Boots - Black blev det, alltså svarta stövlar. Jag känner att det var en bra investering, eftersom jag har för mig att sverige är ett ganska regnigt land och då kommer mina regnstövlar bra till pass. Håller ni med? WIHO

Efter skolan vare fysträning som gällde. Det var rätt tufft, men inte så jäkla jobbigt som det brukar vara. Sedan åkte jag direkt till mina kära kusiner och deras lilla lilla hundvalp Ceasar! Myspys. Och nu är jag hemma. Där har ni min dag i bokstäver.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0