I'm awsome, no you're not, dude stop lying

Hello fellas! Min uppdatering sucks, jag vet. Men idag har jag haft det körit, kan jag säga. Efter skolan så missade jag bussen som går varje halvtimme med ca 1 minut, det det var lite surt. När jag väl kom hem hade jag 45 min till samling innan träningen, så jag hade jäkligt bråttom. Jag slängde i mig smoothie och havregrynsgröt och hoppade i träningskläderna. Haha, och här kommer det lite smått klantiga. När jag kom ner till boovallen såg jag inte en pers från mitt lag där så jag blev lite fundersam. DÅ kollar jag på klockan och ser att den är 16.20 istället för 17.20... En hel äkla timme hade jag tagit fel på. Åh, är så jäkla klantig.
Men träningen gick bra, det var skitkul med match hela träningen typ. Och imorgon är der friday, faaaan vad skönt. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0