Skolavslutningen

Jag har fått lite frågor om vad jag ska ha på mig på skolavslutningen och om jag kan ge lite tips om det, så nu tänkte jag göra det! Jag tänker nog inte klä upp mig till tänderna och köpa värsta balklänningen, men jag tänker ju göra mig fin såklart. Jag har spanat in två blusar från Odd Molly som jag skulle vilja ha på mig när vi får sommarlov, haha. Ena kostar runt 1000 och den andra kostar 1699 kr.



Vilken tycker ni?
Till detta skulle jag nog bara ha ett par slitna, ljusa jeansshorts och supervita Keds! Skinnjackan över också om det skulle bli kallt ♥
Mer tips kommer!

Kommentarer
Postat av: julie

Den andra är helt klart finast! :)

2010-04-28 @ 18:56:07
Postat av: blondinen malin

Jag tycker den första är finast.. =)



Haft en bra dag ? ;)

2010-04-29 @ 15:55:42
URL: http://maamka.blogg.se/
Postat av: clara

den första med röda blommor på lätt! :P

2010-05-02 @ 21:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0