GOOD MORNING

Hello fellas! I förrgår var jag i forum med Liine och Lisa, vi käkade thai och shoppade lite. Jag fick med mig ett par heels (blogginlägg kommer) och en svart body. Sedan tog vi bussen till Hammarby sjöstad för att leta reda på ett solarium som Liine hade kollat upp. Det blev lite stadsvandring i Hammarby Sjöstad innan vi hittade solariumet, men det var trevligt det också! Ikväll blir det förmodligen The Voice Summer Party i fryshuset, kuuul. Vi hörs om en stund!


Liine och Jag i min nya body i förrgår!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt shortsen ???? :D

2010-08-17 @ 21:51:35
Postat av: Anonym

var kommer hennes rosa linne ifrån? :)

2010-08-17 @ 23:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0