I BRIST PÅ ANNAT

9 saker ni kanske inte visste om mig:

* Jag har aldrig varit riktigt kär. Har jättesvårt att hitta killar som jag verkligen gillar. 
* Jag har haft page, lugg, kort, långt, riktigt lång och mellanlångt hår.
* Jag är just nu helt besatt av Guns N' Roses, lyssnar på dem 24/7. Speciellt Patience, Sweet Child O' Mine och My Michelle.
* Dock är min favorit låt Just like a Pill med Pink. Haha konstigt, hatar typ alla hennes andra låtar.
* Jag försökte en gång att vara vegetarian. Det hållde i ca 1 dag, haha. Real girls eat meat ♥
* Jag svär väldigt mycket, vilket är illa.
* Det fulaste jag vet är sönderklippta jeans och för mycket smink.
* Jag bryr mig mycket om hur man klär sig, jag hatar när folk hasar runt i vad som helst och inte bryr sig det minsta. Astöntigt jag vet, men jag stör mig verkligen! Min favoritfärg på kläder är svart, min värsta färg på kläder är ljusblå.
* Jag älskar att garva, det är absolut det roligaste som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0