KUL

Du heter: Klara Berglind

Smeknamn: KB, berglind

Låt som när du är ledsen sörjer till?

Just like a pill med Pink eller Guns N Roses Patience
Beroende av:

Kärlek och socker.

Vad tror folk om dig?

Jag vet inte. Har faktiskt ingen aning.

Stämmer det?

Ingen aning.

Vad får du oftast komplimanger för?

Mina ben, typ.

Hur imponerar man på dig?

Man ska vara trevlig och social, rolig. Om du har en rik pappa så spelar det inte så stor roll.

Brukar du skratta för dig själv?

Om jag gör. Brukar skratta åt mig själv as well.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:

"Aa men jag vet inte om jag kan :( <3"

Var bor du?

Nacka, Saltsjö-boo

Trivs du där?

Som fan.

Har du haft sex idag:

Nej

Hur svarar du i mobilen:

SHAAAAAAAAAAA det är klara.

Vem ringde du senast?:

Lisa.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:

Att det skulle bli fett kul ikväll och att hon skulle bajsa.

Antal timmar sömn inatt:

10 timmar! Sov till 12.

Sov du ensam:

Japp.

Brukar du komma i tid:

Ja. Eller jag försöker.

Hur känner du dig nu:

Bättre

Vanligaste färg på dina kläder:

Svart

Vad tycker du om fötter:

Öh inget speciellt typ. Fötter är fötter liksom :D

Vad saknar du:

Mycket.

Hade du en bra kväll igår:

Sådär, började bra. Men ikväll blir det en betydligt bätter kväll!!

Favorit dryck på morgonen:

Oboy eller chailatte.

När brukar du oftast gå och lägga dig:

Mellan elva och tolv på vardagar, och senare på helger.

Är du blyg?:

Nej, kan vara lite tillbakadragen ibland, men det beror på vilka jag är med och har i min omgivning.

Sysslar du med någon idrott:

Yeees, fotboll

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Jag tror på attraktion vid första ögonkastet.

Har du spytt offentligt:

Nej, har typ spytt tre gånger i mitt liv och ingen av dom var offentligt.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:

Utforska.

Är du nöjd med ditt liv:

Ibland, ibland inte.

Är du bortskämd:

Nej, det tycker jag inte. Jag kanske är bortskämd med kärlek från familj och vänner.

Vad gör du i morgon:

Ladda inför stadslagslägret i Hallstavik.

Vad är det värsta du vet?:

Spyor och fula kläder. Inte fula kläder på andra, utan på mig. Att liksom inte trivas i det man har på sig.

Har du bra vänner och äkta vänskap?:

Ja, det är jag säker på. Jag har tvivlat många gånger, men inte längre.

Vad är det finaste du fått?:

Jag vet inte riktigt, men New York resan var den bästa julklappen någonsin.

En speciell dag du minns:

Nån dag i juni när jag fick min Marc by Marc Jacobs väska, hahah!

Du samlar på:

Ska börja med att samla fisar i burkar tror jag.

Vem ringer du när du är arg/ledsen:

Lisa eller Emelie.

När grät du senast:

Nyss, lyssnade på en guns n roses låt som jag alltid gråter av, haha.

Vad skulle du göra om du vann en miljon:

Köpa ett par loboutins, ett hermés armband och en Alexander Wang hobo väska!!

Vill du gifta dig:

Ja!

Vill du ha barn:

Ja, tror det. Bara jag inte får jobbiga barn..haha

Är du musikalisk?:

Verkligen inte :D

Vad dricker du helst när du är törstig:

Coooooolaaaa

Bor dina föräldrar tillsammans:

Jajamänsan

Har du någon gång gråtit dej till sömns:

Ja

Biter du på naglarna:

Nej fyfan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0