VAD FAN SKA JAG BLOGGA OM?

Jag vet att jag inte sköter denna blogg nå vidare bra, men jag har ingen aning om vad jag ska blogga om. Eller jo, det vet jag, men utan bilder blir det inte intressant. Min kamerasladd är gone, min Xperia är trasig... Min nuvarande mobil har ingen bra kamera alls, så I'm out of ideas. Jag ska ta tag i detta kamera problem, så håll ut. Tills vidare får jag försöka skriva intressanta inlägg utan bilder, eller med webcam bilder... Faan vad kul!

Nu sitter jag och lägger upp en plan för hur jag ska försöka låta bli att äta så mycket onyttigt skit. Denna sommaren har varit den värsta någonsin, ingen frukost, chips till lunch och en fet pizza och en liter cola till middag. Och så har det varit typ flera gånger i veckan! Fyfan. Jag har skickat väg mamma för att köpa frukt, nötter, turkisk yogurt, energi te och vitaminer, nu jävlar! Inge kebab eller cola mer, bara godis på helgerna. Hur fan ska det gå?


Jag har snott pappas iPhone nu när min Xperia är trasig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0