I'm SORRY


Tröja med axeldetaljer från Forever 21.

Snart kommer kusinerna och morfar & låtsas mormor hit för att fira min låtsas mormor som fyller 65 år! Woho, röööj, haha. Nej, men det ska bli jättekul!

Igår var det fysträning igen. Det är seriöst den jobbigaste typen av träning som jag nånsin upplevt! Tabata kallas det, man gör olika styrke övningar i maxfart, och det bränner i benen. Dessutom har vi pulsmätare på oss, så fystränaren ser om nån inte jobbar max...
Men det gick bra i allafall, ingen svimmade. Efter fysen hoppade jag in i duschen och sen träffa Marrä & Sozo nere på Caio Bella, the new pizzeria. VI köpte med oss en varsin kebab tallrik och drog hem till moi. Vi hade väldigt trevligt ;)

Jag vet att min uppdaterin har bara varit skit senaste dagarna, men jag har haft så himla mycket att göra. Det ska det bli ändring på i alla fall! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0