sneeze

ÅÅÅÅHHH, jag får damp. Jag har blivit sjuk, på en dag! Imorse kände jag nästan inget, bara lite täppt i näsan, men nu är det big difference. Jag nyser, hostar, snyter mig tre gånger per sekund och har ont i halsen. Hur kul är den, en fet förkylning några dagar innan en fullspäckad helg? Inte så väldigt kul, kan jag säga. Känner mig som största mongot när jag springer runt här och skriker "jag är däääppt i nästan, däppt!" eftersom jag inte kan säga t.

Men jag ska göra det bästa utav min kassa situation och krypa ner under täcket med min data och en bruk chocolate ice cream, MUMS. Jag orkar inte vara duktig på bloggen idag, så ni får ursäkta min uppdatering...


Just nu, mys med BEBBBEEI

Jag har glömt min kamera hos mina kusiner så webcam bilder från duga, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0