-

Nu är jag hemma igen, efter en lång dag. Jag åkte till cupen vid åtta i morse, och sista matchen slutade vid halv tre. Vi åkte ut i kvartsfinal, lite småpinsamt... Aja, en innomhus cup är kanske inte så jätteviktigt, så vi kommer över det.

Sen vare Max som gällde, Jag, Sozo och Vevve tog Orginal Mål och cola, najs. Stannade också vid hemköp och köpte chips, godis, saft och en tidning, hehe. Ikväll blir det bara chill & soft, jag känner mig helt slut. Jag har ju ändå spelat 4 matcher idag! :)




I love you, baby! Finfin bild från idag, Sozo & jag!

Jag hittade precis min gamla kamera, med tusen supergamla bilder från Gothia 08, Pingstcupen 08.. Kanske ska göra ett nytt Gamla hemska godingar album på facebook? Moahah ;)


Kommentarer
Postat av: Sophia (:

fyfan! vi ser cp ut x)<33333

2010-01-09 @ 19:51:48
Postat av: Klara

haha, no shiet! :D

2010-01-10 @ 11:36:01
URL: http://klaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0