A night with hot chocolate



Nu ska jag sätta på en Harry Potter film, tror jag! Ja, det blir nice, haha. Jag var tvungen att vara hemma ikväll, varannan kväll vetni. Så imorgon är det fritt fram igen! Eller nej, det är det ju inte, eftersom jag har fotbollscup dagen efter imorgon. Haha, vi hörs imorgon iallafall! ;)

Ps. Hur tycker ni mina bilder blir? Nu har jag ju fått alla delar till min Canon Digital Ixus, så inga mer skitmobil bilder! Jag tog alla nyårs bilder med den också, helt okej snygga bilder, tycker jag. Jag är ju inte så satsig när det gäller kamror, så min lilla digitalkamera passar mig perfa.

Kommentarer
Postat av: Per

Hej,fin blogg du har! Men kolla in min,den är rätt bra den med. Men jag har inte så fint för jag vet inte hur man byter header...Men om du vill får du gärna hjälpa mig! Kommentera bara på min blogg!

<3<3

2010-01-03 @ 09:00:46
URL: http://ottenbergarens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0