candy shop

Efter min lilla joggingrunda kom Sozo till mig. Vi ville bort från mitt hus, fort som fan, för min brorsa hade varit på en fotbollscup där en kille hade spytt på planen, euw.. Så vi tog en klassiker och åkte till Forum! Jag shoppade inte, såklart, eftersom jag sparar varenda öre till New York, som ni vet. Eller kanske inte exakt varenda öre, jag köpte en smoothie och lite godis... Fick dock skuldkänslor, tyckte att både smoothie och godis var lite mycket. Haha, sajk.




Haha, creepy hand? Inne på Media Markt, deras massagestolar are fabulous! ;)

Men euw, jag har godis i munnen? Haha, ber om ursäkt för denna bild. Sozo var söt :)

WE NEED THE SUN! ser ni hur bleka vi är? Hemskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0