Dagen som gått

Idag har jag farit runt hela dagen, känns det som. Vi började aptidigt med 1 timme & 50 min slöjd, hur kul är den liksom? Sen flöt väl dagen på rätt snabbt. Efter school åkte jag till forum med Sozo och Lisa, vi käkade på tacobar och jag laddade upp inför jobbet, haha. Jag tittade på skidkläder inför helgen, men hittade tyvärr inga. Sen åkte jag till jobbet, åkte hem, packade lite inför skidhelgen och blablabla. Min dag har gått jättesnabbt, men det känns inte som att jag har hunnit med särskilt mycket? Aja, desto snabbare dagarna går, desto närmare NY resan, hehe.

Känner inte att jag har så mycket mer att tillägga, så vi hörs såklart senare. Puss på er ♥


Mällis idag! Nyttigt värre, höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0