FUN

Namn: Klara Berglind

Kallas för: KB, Berglind, Klirren, Spinky Legs...

Stjärntecken: Tvilling

Höger eller vänsterhänt: Vänsterhänt!

Piercingar: Bara i öronen (hoppas på en navelpiercing snart..)

Tatueringar: Nej

Längd: 169 cm

Skostorlek: 38-39, ibland 40, hehe.

Hårfärg: BAJSBRUNT

Fräknar: På sommaren har jag typ tusen

Motto: Alla kan dansa! Haha, nej jag har ingen aning

Kär? Inte just nu, tyvärr

Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej, I like my hometown Stockholm ;) Men i framtiden skulle jag vilja flytta utomlands i några år.

Tycker du att du är attraktiv? Ja, confidence is key

Dricker du? Cola, hela tiden, haha ;)

Röker du? Nope

Vilket schampo använder du? Tre Semmé

Vilken parfym använder du? Jil Sanders Pure, DKNY Be Delicious och Burburry Brit Woman

Vad är du rädd för? Att jag aldrig ska bli bra i min mage, att jag alltid ska vara glutenallergiker. Låter töntigt, men jag har alltid så jäkla ont i magen och det sabbar allt i min vardag. Och The Grudge kvinnan! Jag tror hon bor hemma hos mig...

Gillar du att tvätta? Öh, nej! I hate it.

Gillar du berg- och dalbanor? Öh, ja! I love it, haha.

Senaste… 

Filmen du hyrde? White Chicks!

Filmen du köpte? Jag köper aldrig filmer, vi är med i nån filmklubb ås vi får massa filmer hemskickade till oss. Senaste var Four Christmases och Baksmällan!

Låten du hörde: Shawty Get Loose med Lilmama, T-pain & Chris Brown på Ellen Degeners show för typ 5 min sen ;)

Låten du laddade ner? Samma låt, haha, för 3 min sen :D

Personen du ringde? Marrä

Personen som ringde dig? Dolt nr, nån som la på så fort jag svarade -.-

TV-program du såg? Ellen Degeneres Show

Person du tänkte på? Michael Jackson, lyssnade på Human Nature

Favorit…

Låt: Buffalo Soldier med Bob Marley och Who's lovin you med Jackson 5 ♥

Sak att göra: Vara utomlands, vara med mina underbara kompisar, shoppa, sova, haha rätt mycket.

Sport: Fotboll is the shit

Dryck: Cola!!

Kläder: Slitna jeans/jeansshorts, beige stor kofta, rayban brillor, vita converse & bruna ben! :D

Film: The Boat that rocked, alla bring it on filmer (haha), Dirty Dancing & Avatar

Bil: HUMMER! :D

Serie: One Tree Hill, Gossip Girl och Desprate Housewifes

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ja

Gråtit över en flicka? Ja, men inte för kärleksbekymmer direkt, haha.

Ljugit för någon? Kanske nån liten, vit lögn nån enstaka gång (a)

Varit i slagsmål? På dagis typ

Blivit arresterad? Nej

Träffat någon från internet IRL? Japp

Antal…

Gånger ditt hjärta brustit? 3 kanske?

Hjärtan brustet på grund av dig? Det vet jag inte, men det har hänt

Tjejer du kysst? jag har pussat alla mina tjejkompisar

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Jag går fortfarande i grundskolan?

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Typ 3-4

Senaste…

Boken du läste? Moonwalk av Michael Jackson

Personen du fick e-mail av? Facebook, haha

Personen du fick brev av? Mammas kompis söta dotter som diggar mig, hon är urgullig.

Personen du fick sms av? Lisa

Gången hela din familj åt middag tillsammans? I förrgår

Saken du köpte? Smoothie

Vad har du gjort idag? Inte ett skit, har fortfarande pjamas på mig.

Brukar du svära mycket? Ja, tyvärr när jag är arg, t.ex på dommaren.

När stiger du upp på morgonen? När jag har skola går jag upp vid halv sju, annars typ mellan 10.30-12.30 ;)

Vad har du på dig? Stickade strumpor, röda pjamasbyxor och rosa paul frank t-shirt!

Vad är du allergisk mot? Gluten

Var har du ont? I min höft, fick en rejäl tackling igår på cupen

Använder du hårspray? Sometimes

Kan du stå på händer? I typ 2 sekunder :)

Håkan Hellström eller The Ark? Håkan Hellström är grym

Salt eller socker? Socker all day long.

Gillar du ketchup? Jarå

Är du glad nu? JA! Upptäckte nyss att vi hade glass hemma :D

Var du glad igår? Nej, inte så värst. Vi åkte ut ur Estercpen -.-

Vad dansar du till? Hardstyle, haha nej men typ allt.

Stockholm är… ? En härlig stad som jag älskar.

Göteborg är… ? Glennarnas stad, haha.

Kan du sjunga? Absolut inte ;)

Spaghetti eller makaroner? Spagetti, glutenfri dåra

Land du vill besöka? Jag är riktigt jäkla spänd inför New York resan!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0