framme i new york!

Åh jäklar vilken dag. Vid 05.15 imorse ringde klockan, och det var ovanligt lätt att gå upp, haha, konstigt. Flygresan tog typ 8 timmar, men jag lyckades inte sova en minut. Omg, jag är så trött nu att jag inte vet vad jag skriver. Klockan är 02.29 i min hjärna med här är den inte mer än nio på kvällen.

När vi kom fram åkte vi till hotellet på en gång, checkade in, bytte om och gick ut på stan. Då var vi skithungriga, eftersom klockan var åtta svensk tid. Vi käkade på ett mexikansk ställe som ägde, haha, nej med det var sjukt gott! Sen gick vi till det mest magiska, otroligaste stället jag har varit på, Time Square. Det var otroligt fint, med alla tusen neonskyltar och blinkande lampor, beautifuul.



Dagens outfit in Time Square





Hann med lite shopping också! Imorgon ska jag shoppa loss rejält, hehe. I.d Minerals startkit, $60 och Fresh Mascara $25!

Nu orkar jag inte trycka på en tangent till, haha. Jag bloggar imorgon igen, när klockan är fyra på morgonen här och elva i min kropp, kommer nog ha mer ork då! Pussar från NYC ♥






Kommentarer
Postat av: evelina

gud vad mysigt! Avensjuk.. ;)

2010-01-22 @ 10:12:22
URL: http://baraeve.blogg.se/
Postat av: emelie

LÄGG UPP DIN SHOPPING SEN GMN ! :D

2010-01-22 @ 14:27:20
Postat av: Linn

Hej sötnos hoppas du får det bäst bäst i New York!

PUSSAR ! <3

2010-01-22 @ 20:37:35
URL: http://linnzzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0