Jag saknar...

Att gå i converse all day long! Vissa gör det även i detta väder, men det jag absolut inte jag. Nej usch, bli blöt och kall, inte nice. Men snart så. Så fort snön är borta åker dom fram!
Just nu har jag bara ett par, men jag hade ju tänkt köpa några i NY, där dom kostar halva priset.
Jag har alltid varit galen i Converse. När jag var 8 år hade jag 6 par, gröna, röda, svarta, randiga, svarta med döskallar och vita. Jag gick med dom 24/7, jag bodde i Converse. I New York funderar jag på att köpa vita (ett måste, eftersom mina vita, höga är helt slut), ett par låga röda och ett par rosa, höga. Rosa är skitsnyggt, tycker jag! Fast vita är min favorit, helt klart. Åh vad jag saknar mina converse! :D Haha, konstigt inlägg, I know, men jag har lite bloggtorka just nu.


Här är mina älsklingar på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0