shop til u drop


Vita converse, $44


Tröja med axeldetaljer, $22 från Forever 21

Söt t-shirt från Junkfood, $11

Hittade konstigt nog Odd Molly inne på Century 21, skitbillgt också! Den här kostade $39

Grå baströja från Odd Molly, Century 21, kostade $20

Grå/svart kofta från Odd Molly, Century 21, $65. Fin till converse, svarta jeans och stor halsduk! Hittade in tll kort jacka från Odd Molly, men den ska jag nog lämna tillbaka...

Kort skjorta från Abercrombie & Fitch! $ 39 på rean

Paljettvästen som jag hade sett på hemsidan, blev överlycklig när jag hittade den! $59 kostade den, tror jag.

Nu ska vi strax gå ner till Blooms Diner, där vi käkade frukost igår. Sen ska vi försöka hitta till Marc Jacobs butiken, Dylans Candy Bar och Magnolia Bakery, bageriet som är med i Sex and the City, haha. Näst sista dagen här, och vi har massor kvar! Underbart :)

Kommentarer
Postat av: OHMYGOSSH

sjukt snygga grejer :D

2010-01-23 @ 15:58:05
URL: http://ohmygossh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0