Skin & Nail

Nu har vi fått träffa våran nya tränare! Det är en tjej som heter Karin, och hon verkar jättebra. Kul med en tjej för en gång skull, vi har aldrig haft en tjej. Hon var utbildad core & spinning tränare också, så hon körde hårt med oss! Det var en riktig jobbig träning, och inga bollar alls, haha. Vi körde rygg, mage och benstyrka, och det lär verkligen kännas imorgon...

Nu har jag duschat, fixat naglarna, rakat benen, smöjt in mig med b.u.s och gjort ansiktsmask. Härligt! Känner mig som en ny människa, haha... Imorgon börjar jag tidigt, så jag måste lägga mig nu. Vi hörs imorgon, sov sött

Btw, idag lärde Liine mig hur man hanterar Sumo, så nu kan jag göra finfina kollage! Så det blir många sånna framöver, be prepared!



Kommentarer
Postat av: emelei

joooo vi har haft vickan å maria :P

2010-01-12 @ 08:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0