SPRING&SUMMER

Nu längtar jag enormt mycket till våren och sommaren, och speciellt till alla vårkläder, såklart haha. Är så jäkla trött att behöva klä sig i 5 lager dun när man ska gå ut, jag vill gå ut naken, haha. Nej, men gärna i ett par shorts och linne. Allt jag kommer shoppa framöver kommer vara vår/sommar kläder, och inget annat. T.ex när jag är i NY kommer jag leta efter:

* Trenchcoat
* Vita & rödaconverse, passar perfa till trenchcoaten! ;)
* Höga, ljusa jeansshorts
* gladiatorsandlaler av olika slag, inga obekväma klackar för mig i sommar inte
*
Stora skjortor i transparenta färger, skitsnyggt till jeansshorts och sandaler!! :D
* Koftor i alla slag! Oversize-stora, gråa, beiga, långa...



Kommentarer
Postat av: Freja

Längtar också till sommaren, fan va skönt! ;D

2010-01-05 @ 01:09:00
URL: http://ladyfreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0